Mat, dryck och aktiviteter i derbyt mot Örebro

Fredag den 15 september är det derby på Stora Valla när Degerfors ställs mot Örebro i omgång 20 av Division 1 Mellersta. Ta med familj och vänner och kom ner till Stora Valla.

Under kvällen kommer Lava att vara på plats för att underhålla de små supportrarna, souvenirboden är öppen och Intersport har ett sponsorevent på Stora Valla. En fullspäckad derbykväll, med andra ord.

Före och under matchen sker mat- och alkoholservering i Nätverkstältet som är öppet från 18:00. Endast anmälda gäster får tillgång till Nätverkstältet. Det finns lasagne och vegetariska alternativ att förtära. Maten kostar 90 kr.

För att anmäla dig följer du den här länken. Notera att vanlig entréavgift gäller för att se matchen oavsett om du anmält dig till tältet eller inte.

Heja Degen!