Bli medlem 2023

Degerfors IF är en fotbollsförening som bygger sin verksamhet på medlemskap och utöver att det tydliggör din tillhörighet till klubben är det även en ovärderlig inkomstkälla för föreningen. De senaste åren har vårt medlemsantal ökat och vi är nu över 2 000!

Att vara medlem i Degerfors IF kostar 1 krona om dagen, 365 kronor per kalenderår! För en hel familj, oavsett antal familjemedlemmar, är priset 700 kronor per år.

Som medlem i Degerfors IF får du

– 15% rabatt i vår souvenirshop
– Regelbundna uppdateringar från föreningen
– Rösträtt på årsmötet
Medlemskorten 2023 skickas ut innan säsongsstart.

Det är viktigt för oss som klubb och på Föreningen Svensk Elitfotboll att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Därför är vi öppna med hur vi samlar in, behandlar och delar med oss av den data vi sparar hos oss.

Vårt mål att skapa en så bra fotbollsupplevelse som möjligt för dig. Vi behöver därför dina personuppgifter för att kunna kommunicera med dig och för att du ska kunna använda våra digitala tjänster.

Den nya lagen innebär att du som kund har ett antal rättigheter. Du har bland annat rätt att beställa hem ett registerutdrag med dina uppgifter som vi har om dig, som tex namn och kontaktuppgifter samt din köphistorik.

Vill du veta mer?

Om du vill veta mer dina rättigheter eller hur Svensk Elitfotboll hanterar dina personuppgifter?

Besök sidorna nedan.

Klubb 100

Styrelsen i Klubb 100 har beslutat att sponsra Degerfors IF:s damlag under 2022, detta innebär att du som medlem i Klubb 100 får fri entré på dammatcherna.

Degerfors IF:s Klubb 100 bildades i oktober 1983. Vi har under åren varit med om det mesta, från degradering till division 2 med påföljande gastkramande uppgörelse med Krylbo och Fjugesta till allsvenskt avancemang och cupvinnarcup mot Parma. Vi kommer att finnas kvar om det, vilket högre makter förbjuder, åter skulle bli dags att styra kosan mot Fjugesta (härmed självfallet intet ont sagt om detta utmärkta lag). Vi betraktar oss som ett järngäng som uthärdar allt. Andra menar att vi inte begriper bättre.

På olika sätt försöker vi stödja huvudföreningen. Det sker genom ekonomiska bidrag såsom hjälp vid spelarköp m.m. Vi strävar också efter att knyta kontakter på olika plan samt att stötta moraliskt om så skulle erfordras.

DIF-supporters (herrar och damer) är med liksom gamla spelare och tränare som Tord Grip, Sven-Göran Eriksson, Åke Klintberg, Agne Andersson, Anders Asplund m.fl.

Till medlemmar i Klubb 100 erbjuder vi en fotbollsresa varje år till ett bra pris där vi har mycket roligt, vi har vår mycket berömda klubbstuga där man kan träffa medlemmar över en pilsner, kaffe eller korv. Medlemskort krävs för inträde och du får ta med en gäst. Förhandsinformation om det som sker i föreningen av ordförande/tränare ingår också.

Vår huvudsakliga informationskanal är Facebook där vi heter Klubb 100 – Degerfors IF fotboll.

En speciell medlemsnål pryder våra rockslag! Sist men inte minst: allt överskott går oavkortat till Degerfors IF.

Frågor?
Kontakta oss här

Styrelse Klubb 100

Ordförande: Mats Fransson