Degerfors IF Kansli tar semester

Kära medlemmar och supportrar,

Nu tar Degerfors IF:s kansli en välförtjänt ledighet och kommer att vara helt stängt under veckorna 27 och 28. Skulle du/ni vilja komma i kontakt med föreningen under dessa veckor är du/ni välkomna att mejla vår kanslichef Lena Wallenstad på lena.wallenstad@degerforsif.se.

Degerfors IF A-lag har sommaruppehåll fram till den 2 juli och kommer då att köra igång med träningar igen. Nästa match den 10 juli borta mot Varberg BoIS.

Degerfors IF damlag har sommaruppehåll fram till den 22 juli.

Degerfors IF parafotboll har sommaruppehåll fram till den 31 juli.

Från och med vecka 29 kan du/ni också nå kansliet via växeln på telefon: 0586-846 40.

Vi finns förstås kvar i etern och kommer att uppdatera er löpande med relevanta nyheter och har du ännu inte anmält dig som bidragsgivare till Gratismatchen den 31 augusti när Degerfors IF tar emot Halmstad BK på Stora Valla. Då kan du/ni Klicka Här för att registrera er!

Stort tack till Lena Möller för den fina bilden från vinstmatchen mot GAIS!

Glad sommar!