Degerfors IF söker huvudtränare för damlaget till kommande säsong

Vill du vara med på vår fortsatta resa uppåt? Nu söker vi en driven huvudtränare till vårt damlag som spelar i Division 1 Mellersta.

Nuvarande huvudtränare Petter Toivonen har valt att se sig om efter nya utmaningar. Till säsongen 2025 behöver vi därför rekrytera en ny huvudtränare till damlaget som huserar i Division 1 Mellersta.

Vi söker dig som är utvecklingsorienterad och har mycket god fotbollskännedom. Du har ett inkluderande och engagerande ledarskap. Det är meriterande om du varit fotbollstränare i ett lag på likvärdig nivå och kan uppvisa goda resultat.

För att vara aktuell för uppdraget måste du minst ha påbörjad utbildning för UEFA-B.

Som tränare i Degerfors IF erbjuds du en dynamisk och stimulerande miljö, som samtidigt är familjär och välkomnande. Du blir en del av en anrik förening som omgärdas av ett stort engagemang.

Vi ser helst att du kan vara på plats när försäsongen inleds. Arvode enligt överenskommelse.

Skicka din ansökan till: joakim.ekblom@degerforsif.se senast den 3 november.