Degerfors IF söker ny medarbetare

Vi söker en ny tränare till vår förening.

I tjänsten kommer du jobba 50 procent som tränare i vår akademiverksamhet och 50 procent som spelarutvecklare i föreningen/skolverksamhet.

I Degerfors IF får du möjlighet att jobba i en unik klubb som kombinerar elitfotboll på högsta nivå med familjär småortsanda.

Du kommer vara en del i ett stort team som jobbar i vår akademi- och ungdomsverksamhet. Vi har även ett tätt samarbete med Elitfotbollsgymnasiet (NIU) som ligger ett stenkast från Stora Valla.

Vi söker dig som brinner för att utveckla och utbilda ungdomar för att de ska vara så väl förberedda som möjligt för att en dag kunna ta klivet till seniorfotboll.

Tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad: 100 procent.
Kvalifikationer: UEFA A eller motsvarande.
Anställningen påbörjas 2021-01-01 eller enligt överenskommelse.

Ovanstående tjänst träder i kraft om Degerfors IF spelar allsvensk fotboll 2021.

Skicka CV och personligt brev till peter.palmqvist@degerforsif.se. Sista ansökningsdag är 26/11 2020.