Hemmaseger!!!

Vilken härlig hemmaseger vi fick fira i lördags och vilken vändning i andra halvlek. Det var goa poäng mot Västerås som kom väldigt lägligt för våra grabbar.

Nu väntar en bortamatch på måndag 24 juni mot GAIS och efter det blir det lite ledigt fram till 10 juli då vi åker ner till Varberg och försöker bryta deras segersvit.

Bidragsgivare börjar strömma in till gratismatchen som är den 31 augusti då vi möter Halmstad hemma kl.13.30. och det är inte för sent att ansluta sig. Du hittar formulär, för dig som företagare eller för dig som privatperson, här på vår hemsida under fliken Gratismatchen. https://degerforsif.se/gratismatchen/ För oss i Degerfors IF är denna match vår viktigaste match ekonomiskt. Kom ner till Valla och ta med dig familjen, vänner, kunder eller helt enkelt någon med stort fotbollshjärta. Vi lovar en härlig upplevelse!

Tack alla ni som stödjer oss i Degerfors IF! Vi känner att vi har många Rödvita hjärtan där ute!

Vi önskar er alla en härlig Midsommar och en fortsatt fin fotbollssäsong!