Högt tryck på biljetter till lördagens match mot Utsikten – sittplatserna är slut

Vi går mot ett utsålt Stora Valla på lördag när vi tar emot Utsiktens BK och hyllar Sven-Göran Eriksson inför matchen.

Stora Valla utökas för hemmapubliken som även får vistas på bortasektionen på lördag. Grinden mellan de två sektionerna på östra kortsidan kommer att vara öppen. Det blir ingen höjning rent kapacitetsmässigt, utan det är fortsatt cirka 3200 som gäller.

I skrivande stund finns endast ståplatsbiljetter kvar till matchen och inga fler sittplatser kommer att släppas. Du som har årskort på sittplatsläktaren, men inte har möjlighet att gå, hittar en guide här för hur du upplåter ditt årskort till någon annan.

Ståplatsbiljetter hittar du som vanligt på degerforsif.ebiljett.nu (öppnas i ny flik).