Inför Djurgården borta: ”Vi kommer att behöva kämpa för poängen men vi har alla möjligheter”

Imorgon är det dags för omgång 21 av Allsvenskan och Degerfors ställs mot Djurgården på Tele2 Arena. I Degerfors saknas trion Gustav Granath, Sebastian Ohlsson och Gustav Lindgren, som alla är avstängda efter tre gula kort.

Avspark: Söndag den 27 augusti på Tele2 Arena kl. 17:30 (entréerna öppnar 16:00).

Biljetter: Köpes via den här länken.

TV-sändning: Under hela 2023 kan du som inte är på plats på arenorna se Degerfors IF:s allsvenska matcher live på Discovery Plus. Om du tecknar ditt abonnemang via den här länken så går en del av avgiften till Degerfors IF.

Hör Sondre Rossbachs tankar inför matchen mot Djurgården

Truppen

Sondre Rossbach, Karim Mammar, Johan Mårtensson, Joe Gyau, Oscar Wallin, Diego Campos, Christos Gravius, Pashang Abdulla, Carl Ljungberg, Seid Korac, Rasmus Örqvist, Jamie Bichis, Elyas Bouzaiene, Peter Gwargis, Justin Salmon, Alexander Hedén Lindskog, De Pievre Ilunga, Jonas Olsson och Damjan Pavlovic.

Ej tillgängliga: Gustav Granath, Sebastian Ohlsson, Gustav Lindgren, Dijan Vukojevic, Albin Mörfelt, Douglas Bergqvist, Nikola Djurdjic.