Kära medlemmar och supportrar

Kära medlemmar och supportrar,

Degerfors IF inledde årets serie med den största vinsten i en premiär sedan 60-talet och tillsammans är vi många som sett fram mot hemmapremiären på Stora Valla i helgen. Tyvärr godkändes inte planen för spel och matchen är nu flyttad till vår reservplan, Behrn Arena i Örebro. Degerfors IF vill nu att vi alla fokuserar på matchen, som ska vinnas även om den har flyttats.

Så kom igen nu alla medlemmar och supportar, samåk med kompisar eller ta bussen gemensamt till Behrn Arena imorgon lördag och se till att vårt lag får ett riktigt bra publikstöd. Att bojkotta matchen för att den spelas i Örebro drabbar enbart vårt älskade Rödvita lag både sportsligt och ekonomiskt.

Samtidigt vill vi passa på att pusha för vår hemsidas nya utseende, konstruerad av vår nya samarbetspartner RE Media Group AB.

Åsa Holmstrand