Nu laddar vi för omstart av Superettan på Stora Valla

Det är dags för omstart på hemmaplan i Superettan, vi tar emot GAIS på Stora Valla imorgon lördag med avspark klockan 16:00.

Senaste matchen mot serieledarna Varberg var spelmässigt relativt jämn men Varberg var vassare framåt. Tror att våra offensiva krafter är riktigt revanschsugna nu och det kanske är dags för ett vulkanutbrott på Valla?

Kom ner och heja fram våra killar till en bra prestation, för ert stöd behövs och det påverkar naturligtvis prestationen positivt på planen.

Skall bli kul att se om återträffen för Vulkanerna ger oss än mer rödvita läktare? De som vill bidra till mer rödvita nyanser på arenan är dessutom välkomna till vår souvenirshop som öppnar en timme före matchstart.

Tältet är öppet med dryckesförsäljning och mat en timme innan avspark, så kom ner och ladda för en härlig fotbollsfest.

Ni kan även passa på att besöka Fotbollsmuséet som öppnar tre timmar innan avspark.

Alla till Valla- där hejaropen skalla!