Tre sätt att stötta föreningen på

Samhället påverkas kraftigt av den pågående pandemin. För oss i Degerfors IF är de största problemen den uppskjutna säsongsstarten och den rådande osäkerheten i näringslivet. Vi ska klara det här, men vi kommer att behöva hjälp. Bara genom att heja på Degerfors IF är du ett starkt stöd i den här märkliga tiden. Vill du även stötta oss ekonomiskt, och på så vis hålla föreningen flytande till dess att vi kommer ut på andra sidan COVID-19, kommer här tre förslag på vad du kan göra. Tack för ditt stöd!

Stödbiljett

Köp biljett till en imaginär match och var med och stötta klubben. För 50 kronor får du en biljett som du kan skriva ut. Ett bevis på ditt supporterskap. Pengarna går oavkortat till Degerfors IF.

Köp stödbiljetten här.

Bli medlem

Om du hejar på Rödvitt men inte är medlem är det här ett utmärkt tillfälle att bli en del av Degerfors IF och komma föreningen ännu närmre. Som medlem får du bland annat löpande erbjudanden från våra samarbetspartners, rabatt i souvenirshopen och månadsbrev via mail.

Ett ordinarie medlemskap kostar 365 kronor/år, men det finns många varianter att välja mellan. Bli medlem här.

Ge en gåva

Du kan swisha valfritt bidrag till 123 395 18 11. Det går också att sätta in pengar på föreningens bankgiro 658-8933.