Tre spelare lämnar Degerfors

Ikväll avtackar Degerfors IF tre spelare som efter årets säsong inte kommer tillbaka. Efter lån från IF Elfsborg kommer Mattias Özgün nu att lämna Degerfors IF. Viktor Götesson sitter på ett utgående kontrakt och han har inte erbjudits ett nytt och lämnar också Degerfors IF. Oliver Nilsson som tyvärr har haft problem med stora skador under året har haft en klausul i sitt avtal som ger oss rätt att bryta kontraktet efter i år och han har valt att göra det med tanke på sina skador, Oliver behöver rehabilitera sig och komma tillbaka i framtiden efter skadorna.

Degerfors IF tackar samtliga killar, Mattias, Viktor och Oliver för er tid i föreningen och A-laget och önskar er all lycka till i era framtida karriärer!

Åsa Holmstrand